RSS

PIERWSZY RAZ TOPLES NA PLAŻY

04 sty

Historia od mojej przyjaciółki Kasi:

Mam na imię Kasia. Mam obecnie 27 lat. Historia, którą chcę opowiedzieć wydarzyła się kilka lat temu. Po skończeniu 18 lat pojechałam z koleżanką ze szkolnej ławy do Francji. Trafiła się okazja aby zarobić na zbiorach. Po blisko dwóch miesiącach harówy praca się skończyła. Pieniążki były na koncie, a my… my pragnęłyśmy wreszcie odwiedzić plażę.

Wsiadłyśmy w pociąg i… naszym oczom ukazało się przepiękne morze. Było gorący dzień. Ba! Powiedzieć gorący to o wiele za mało. Był niemiłosierny upał. Pragnęłyśmy jak najszybciej wejść do wody. Wchodzimy na plażę… a tu ZONK. I to jaki. Nie, nie była to plaża nudystów jak pewnie pomyślicie, ale zwykła plaża, na której wiele kobiet było… topless. Wtedy to był prawdziwy szok. Prawie co druga kobieta i dziewczyna chodziła z gołymi cyckami. Jak któraś leżała i opalała się, to prawie zawsze bez stanika. W sumie dla nas nagość przy sobie nie była nowością, ale przy innych? Jadąc na plażę przez myśl nam nie przemknęło, że możemy tam nie potrzebować bikini!

Nie zastanawiałyśmy się z koleżanką jednak zbyt długo, aby zrobić to samo. W sumie znałyśmy się od lat. Jednak dopiero ostatni czas spędzony na zbiorach bardzo nas do siebie zbliżył. Miałyśmy razem z przeszło pięćdziesięcioma dziewczynami (kobietami w przeróżnym wieku) wspólne prysznice, gdzie mogło się myć na raz nawet ze 20 osób, więc jak tu się wstydzić. Po dniu spędzonym w niemiłosiernym upale myślało się tylko o tym, aby zdjąć przyklejone i śmierdzące ubranie i się porządnie wykąpać. Wprawdzie kilka z kobiet myło się w strojach (chyba dwie czy trzy w majtkach i ze dwie w całym stroju) ale to ich sprawa. Ja z Magdą już za pierwszym razem rozebrałyśmy się do naga. Na początku było trochę dziwnie. Ale już za drugim razem było normalnie. Bardzo naturalnie i fajnie. Takie wspólne kąpiele zbliżają. Wzajemne mycie pleców. Czasami wygłupy. Nic więcej. Niby mała rzecz – a cieszy.

Z powyższego powodu strój toplesss nie był dla nas problemem. Zdjęłyśmy więc staniki i podobnie jak wiele innych kobiet ruszyłyśmy do wody. Było cudownie. Na plaży kąpiąc się i opalając spędziłyśmy prawie cały dzień. Ja się nawet wtedy trochę spaliłam na piersiach. Ale nic mi się nie stało. Opalałyśmy się nawet trochę na golasa (może nieliczni, ale niektórzy tak też robili, więc wzięłyśmy przykład).

To była moja pierwsza przygoda z nagością na plaży. Od tamtej pory jednak już nie wyobrażam sobie opalania w stroju kąpielowych. Na plaży chodzę minimum topless i unikam opalania się bez zdjęcia majtek. Po prostu nie lubię nierównej opalenizny…

                                                                           Kasia 

 

27 responses to “PIERWSZY RAZ TOPLES NA PLAŻY

  1. Klara

    13/01/2013 at 17:06

    Fajny tekst Kasia. Może napisz o swoich pierwszych doświadczeniach z nagością. Chętnie przeczytam. Napisz też, czy jesteś naturystką (może się znamy).

     
    • tomasz

      17/04/2014 at 21:30

      hej jestem tu nowy ale widze ze mozna tu sporo sie nauczyc.podobnie jak wy uwazam ze nagosc jest po prostu naturalna rzecza ludzka.niestety nie mam tyle szczescia co wiekszosc tutaj i nie mam takich przyjaciól czy znajomych na takie wypady.pozdrawiam .Tomasz

       
  2. prawica1

    13/01/2013 at 17:27

    W imieniu Kasi dziękuję za miłe słowa. Kasia teraz jest dość zapracowana, ale prosi o przekazanie, że oczywiście jest naturystką i że nie zna chyba żadnej Klary-naturystki, jeśli to Twoje prawdziwe imię.

     
  3. Klara

    13/01/2013 at 21:41

    Zgadza się-jestem Klara. Ale pewnie nie jednemu psu Burek:p

     
  4. Michał Moś

    18/01/2013 at 12:25

    No i dobrze, bo słyszy się w sieci, że opalać się topless mają odwagę różne osoby. Spotykam się z postami zarówno 30-35 latek, jak i nawet 14-15 latek. W sumie mnie to cieszy.

     
  5. prawica1

    18/01/2013 at 13:26

    Toples staje się coraz bardziej popularny i normalny. W rożnym wieku. Najbardziej śmieszne są małe dziewczynki ubierane przez rodziców w dwuczęściowy kostium, z czego góra zakrywa miejsce, gdzie kiedyś może wyrosną (za wiele lat) piersi. Ale oczywiście każdy ma prawo wyboru. Bardziej zależy nam chyba nie na rozbieraniu pań, lecz na powszechnej akceptacji gołego ciała (nie tylko kobiecego rzecz jasna) w pewnych miejscach (gdzie nagość jest normalna).

     
  6. Klara

    18/01/2013 at 20:31

    Moja najstarsza córa spytała mnie kiedyś chyba w ostatnie wakacje mniej więcej tak: „mamo a dlaczego niektórzy ludzie są tacy głupi, że ubierają się żeby się opalić?” …mogłam odpowiedzieć tylko, że nie wiem. ….to pytanie doskonałą odpowiedzią na ten temat

     
  7. prawica1

    19/01/2013 at 19:16

    Hehe dokładnie tak!

     
  8. Sebastian_19

    07/03/2013 at 08:05

    E tam ja mam dziś 19 lat a moje siostry bliźniaczki prawie 14. Nie jesteśmy naturystami, ale rodzice od dziecka (nieszkamy w górach więc na urlop zawsze jeździmy gdzieś nad morze) na plaży uczyli nas chodzić bez ubrań. Podobnei jak wielu innych co tu piszą nagość nie była problemem. Także rodziców wiele razy widujemy nago. Natomiast na wakacjach zarówno siostry jak i ja woleliśmy równą oopoaleniznę. Ja opalałem się nago siostry albo nago albo w majtkach. Mam także zawsze topless to robi. Zresztą tam gdzie bylismy ostatnio (chorwacja) więcej niż połowa kobiet była bez staników. a tak żeby jakaś leżała i była w staniku to prawie nie znalazłeś. nie tym to zaden hotel naturystyczny ani taka plaża i nawet polaków bylo dość dużo. Yo!

     
    • Kornelia Wiśniewska

      21/10/2013 at 18:56

      Super, że twoje siostry w wieku 14 lat mają na tyle odwagi, aby się opalać chociaż topless.

       
  9. Aśka

    27/03/2013 at 12:43

    dzien dobry ja mam na imie asia i mam 13 lat i jestem naturystka bo moi rodzice nimi sa i moje siostry tez fajnie jest byc nagolasa przez 2 tygodnie caly czas tylko na msze w niedziele ubieralismy sie ale to tylko dlatego ze nie wypada nago ale poza tym caly czas nago poza wieczorami jak bylo zimniej na dwoze

     
  10. Klara

    06/04/2013 at 20:22

    Fajnie Asia, że od dziecka zaczynasz. Na pewno zawdzięczasz to rodzicom. Ja też mam córeczkę prawie w twoim wieku (11 lat) i tez bardzo lubi naturyzm. Pozdrawiam Cię ciepło :)

     
  11. kaska1995

    11/04/2013 at 13:19

    Dzięki takiemu podejściu na pewno nie masz kompleksów Aśka. Super!

     
  12. Aśka

    16/04/2013 at 15:47

    wczoraj po raz pierwszy w tym roku opalalam sie nagolasa. bylo milo ale jeszcze troche chlodno ale i tak slonce mnie troche zlapalo. pozdrawiam wszystkich. asia

     
  13. MAGIK

    18/04/2013 at 14:21

    a ty laska nie mała na takie nagie opalania? u nas by cie kolesie zwinęli

     
  14. Kornelia Wiśniewska

    21/10/2013 at 18:55

    No to podobnie jak ja….też tak zaczynałam. Ja właśnie miałam 14 lat jak byłam w Hiszpanii na wakacjach. Chociaż moje piersi wcale nie są małe, ani nawet nie były małe już w tym wieku, zdecydowałam się od pierwszego dnia, że skoro tu jestem, to powinnam spróbować wmieszać się w tłum dziewczyn bez stanika. Weszłam na plażę(nie wiedząc, że to plaża topless, ale w Hiszpanii panuje pełen luz co do tego, kto może na taką plaże wejść) Patrzę, a tu wszystkie niemalże dziewczyny, w tym moje rówieśnice…opalają się w samych majtkach, więc niedługo się namyślając, zdjęłam stanik i od tego momentu więcej opalam się topless niż w bikini czy tankini.

     
  15. jarek6776

    19/02/2014 at 17:29

    Też takie pierwsze opalanie nago miałem gdzieś 14 może 15 lat temu.
    Koleżanką pojechaliśmy sobie na rowerach nad jezioro gdzie była mała plaża dla miłośników opalania się Toples.
    W tym dnu było sporo osób na tej plaży w większości to były pary nawet z dziećmi Co mnie trochę zaskoczyło.

     
  16. Klara

    19/02/2014 at 18:26

    Miłośników nagiego opalania wbrew pozorom wcale nie jest taż tak mało. Nie mówiąc już o wspominanym przez Ciebie topless’ie. Ale nie wiem dlaczego piszesz „topless” z wielkiej litery. Czyżby aż tak istotny element Twojego życia on stanowi? :)

     
  17. jarek6776

    19/02/2014 at 18:31

    No aż taki elementem nie jest. Ale naprawdę fajnie jest się tak czasem poopalać.
    Czuć ciepło promieni na swoim ciele czy lekki wiaterek na plecach.
    Moim ulubionym elementem i bardzo ważnym jest uczęszczanie do Sauny Tą formę wypoczynku i relaksu uwielbiam.

     
  18. MAGIK

    19/02/2014 at 18:45

    Nie kumam stary. Chłop żeś a z gołymi balonami pomykasz?

     
  19. kaska1995

    19/02/2014 at 18:48

    Goń się MAGIK! Nie widzisz, że chłopak mówi o opalaniu nago i pomyliło mu się tylko z topless? Na trawie jedziesz MC?!

     
  20. jarek6776

    19/02/2014 at 19:04

    Magik A co jest złego w opalaniu się nago?? A to ile mam lat nie powinno cię interesować.
    Ten portal jest dla osób w każdym wieku.

     
  21. prawica1

    19/02/2014 at 20:50

    Hej ludziska luzik!
    Kasia proszę delikatniej. MC ma taki przekaz i nigdy nikogo nie obrażał. Najwyżej ekspresywnie wyraża zdziwienie. Jak zwykle zresztą.
    Jarku kolega Magik wcale nie mówił o Twoim wieku. Uważam, że tylko wyraził zdziwienie, że facet w wątku o opalaniu toples mówi, że lubi się tak opalać. Kto wie może to nawet forma głęboko ukrytego żartu w wykonaniu naszego MC. :P

     
  22. karolcia

    15/03/2014 at 21:39

    Pamiętam kilka lat temu jak po raz pierwszy była toples na plazy. Fajne uczucie. Wprawdzie było tylko kilka osób, a ze mną jedna koleżanka, lecz i tak na początku sie wstydziłam. Ale jak już się zdjęło to poszło. Od tamtego czasu wiele razy tak się opalałam. Nawet przyjaciółki dwie do tego przekonałam. Fajny blog!

     
  23. Klara

    15/03/2014 at 23:45

    Tak chyba jest zawsze. Kto spróbuje – nie może skończyć. Norma. :)

     
  24. jarek6776

    16/03/2014 at 13:49

    Zgadzam się z wami. U większości osób jest tak że jak już spróbuje takich kąpieli słonecznych Toples to przekonuje się że to nic strasznego.
    Kiedy całe ciało jest pięknie opalone w jednym kolorze.
    A bywając regularnie np w Saunie gdzie nagość obowiązuje,często się widzi kobiety w dwóch kolorach pięknie opalone ciało i dwa blade jak ściana paski na ciele.

     

Dodaj komentarz

 
Follow

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

