RSS

NAGOŚĆ NA BASENIE

04 sty

Nagość pod prysznicem na basenie jest tematem, który rozgrzewa internetowe fora do czerwoności. Co Wy o tym sądzicie. Czy należy się kąpać pod publicznym prysznicem nago? Czy może w stroju kąpielowym?

Tematowi – teoretycznie banalnemu – pikanterii dodaje fakt, że wielu ludzi po prostu się wstydzi i jak by nie patrzeć większość w naszej ojczyźnie myje się jednak w stroju. A Wy jak robicie?

 

23 responses to “NAGOŚĆ NA BASENIE

  1. prawica1

    04/01/2013 at 21:47

    Ja nie wyobrażam sobie kąpieli w ubraniu. Każdy normalny człowiek kąpie się nago. Ale ta oczywista prawda wydaje się dla wielu bardzo nieoczywista. Dziwne…

     
  2. antonov36

    05/01/2013 at 11:31

    Prysznic publiczny przy basenie saunie,czy siłowni pwinien być nago .I tu nie ma się czego wstydzić,wadomo że nie wszystie kobiety mają jedrny biust (jak modelki)a facetom penis kuli sie do bardzo małych rozmiarów albo znowy dostaje wzwodu co może krąpować ale wiadomo że i w innych serach życia się różnimi więc nie ma się czym przejmować.Prysznic nago i porządnie umycie ciała szczgólnie nasze stopy,pod pachami no i to co chowamy w majtkach, a kobiety też pod piersiami powinno być naszym obowiązkiem korzystającym z basenu publicznego aby innych użytkowników nie częstować naszym brudem. A jak komuś to przeszkadza to przeciez nie musi chodzić na basen czy do sauny.Jeśli chce się korzystać z tych dóbr to trzeba przestrzagać zasad.

     
  3. Klara

    13/01/2013 at 17:14

    O te zasady o których piszesz są bardzo ważne. Ja zawsze myje się nago. Bywam na różnych basenach i saunariach. Są miejsca, gdzie nagość pod prysznicem jest standardem. Ale dominują oczywiście takie (w naszym kraju), że nagość jest rzadkością. W każdym razie ja nie wyobrażam sobie kąpieli w ubraniu. Po prostu nie wyobrażam. To obleśne, dziwne i …to chyba jakiś rodzaj zboczenia :)

     
  4. prawica1

    13/01/2013 at 17:37

    Kąpiel w stroju rodzajem zboczenia – Hehe jestem Twoim fanem Klara! I zgadzam się z Tobą całym sercem.

     
  5. Klara

    13/01/2013 at 21:19

    Ja naprawdę tak myślę. Kąpanie się w stroju kąpielonych lub jakimkolwiek innym jest zboczone.

     
  6. zuuza

    28/02/2013 at 21:04

    Ja też kąpię się nago ale dopiero od jakiegoś czasu. Wcześniej się wstydziłam :p

     
    • Klara

      29/03/2013 at 23:27

      I bardzo dobrze zuuza – tak należy robić. Nie ma chyba sytuacji w której kąpiel w stroju byłaby uzasadniona.

       
  7. kaska1995

    11/04/2013 at 13:03

    Ja ostatnio spróbowałam i jest super. Postanowiłam że już nigdy nie będę się myła w stroju :)

     
  8. zuuza

    15/04/2013 at 08:27

    Tak jest fajnie. Naturalnie i w ogóle:)

     
  9. jarek6776

    15/04/2013 at 19:50

    Owszem jeśli taka nagość obowiązuje na takim basenie czy sunie to jak najbardziej nago lubię przebywać. Zarówno pod prysznicem czy na plaży. Nawet nago sypiam bo tak mi się śpi najwygodniej. Może znajdzie się tu jakaś Pani która od czasu do czasu potowarzyszyła by mi w Termach Rzymskich w saunie??

     
  10. Kamill36

    14/05/2013 at 18:01

    Hej wszystkim.
    kto ma ochotę na wyjazd do Tatralandii na sauny? może by tak co zorganizować ;P

     
  11. prawica1

    22/08/2013 at 23:29

    Nie byłem w tym sezonie w Tatralandii. I raczej nie mam czasu się wybrać. Ale wielokrotnie byłem. Osobiście wolę Beszenową, choć tam za wielu ludzi łamie zasadę nagości i chodzi w prześcieradłach. W Tatralandii jest duży plus, że ubranych ścigają :)

     
  12. mama

    21/09/2013 at 09:37

    A ja tam się wstydzę przy swojej córce.

     
  13. prawica1

    24/09/2013 at 01:06

    Każdy ma się prawo wstydzić. Ale czy warto? …To tylko pytanie, bez sugestii odpowiedzi hehe

     
  14. kaska1995

    24/09/2013 at 16:26

    mama – dokładnie jak napisał prawica1 – nikt Cię do rozebrania się nie zmusi

     
  15. julka

    13/11/2013 at 12:42

    nigdy nie myłam się w ubraniach na basenie ani nigdzie indziej. zawsze zupełnie nago. inaczej sie nie powinno choć np moja starsza siostra z którą chodzę na basen mimo że przy mnie się nie wstydzi to na basenie z jakiegoś nieznanego powodu woli się tylko opłukać pod prysznicem

     
  16. Stefan_sfrustrowany

    14/11/2013 at 16:03

    Ja bym na basen nie wpuszczał tych, którzy nie myją się nago przede wszystkim przed wejściem do wody!

     
  17. bozzenka

    05/01/2014 at 22:23

    A czy Wy drogę od prysznica (oczywiście myjemy się nago) do szatni pokonujecie otuleni ręcznikiem, czy zupełnie nago i dopiero otwierając szafkę sięgacie po recznik?

     
    • prawica1

      05/01/2014 at 22:36

      Ciekawe pytanie. Niby drobiazg, lecz potrafi wzbudzić emocje. Ja robię zależnie od miejsca w którym jestem. Staram się wyczuć, czy moja nagość nikogo nie będzie zbyt razić. Jeśli jest pusto to oczywiście ręcznik wisi sobie w ręku. Jeśli jest pełno ludzi opatulonych ubraniami – ręcznik wisi na biodrach. Jak jest to szatnia jednopłciowa to nie mam zahamowań.
      Moja żona zaś jest bardziej radykalna. To ona mnie kiedyś w naturyzm wprowadziła. Więc jest tak, że ona nie zrosi się owijać ręcznikiem. Zdarza się jej raczej z przodu zakryć – żeby nie szokować jeśli jest taki „klimat” w szatni. Z reguły wybieramy jednak takie miejsca do pływania, gdzie nie ma konieczności zakrywania się (czyt. szatnie duże, gdzie mało kto zwraca na nas uwagę).

       
  18. bozzenka

    06/01/2014 at 10:07

    Hurrra! Dziś po porannym basenie przebyłyśmy trasę od prysznicy do szafek w szatni jedynie samych klapkach;) W sali prysznicowej nie ma w ogóle haczyków gdzie można by zawiesić ręcznik,ani nawet strój… Chyba, że obsłudze obiektu chodzi o to, aby po wyjsciu z baseniu udać się wprost do szatni, zdjąć kostium, zabrać żele kąpielowe, udać się nago pod prysznic, wykąpać, wrócić nago do szatni i dopiero tam wytrzeć się ręcznikiem. Może powinnam w recepcji zapytać z jakiego powodu nie ma haczyków. Według zeznań moich mężczyzn oni też dziś w szatni męskiej,
    w podobnych kreacjach paradowali :)

     
    • kaska1995

      06/01/2014 at 11:46

      Niestety to jest problem w licznych miejscach. Zarówno na basenach co nawet na saunariach. Ale w tych drugich jest przecież normą nagie chodzenie więc brak haczyków może być zrozumiały. Ale na basenie powinny być.
      Odpowiadając na Twoje pytanie to od ponad roku chodzę nago pod prysznic z szatni i z powrotem także. Miałam już różne reakcje. Nawet byłam upomniana. Ale tak jest dobrze. Praktycznie.

       
  19. Wojtek

    08/08/2014 at 20:32

    Na basenie pod prysznicem tylko i wyłącznie nago. Również ścieżka szatnia – prysznic i prysznic – szatnia (przecież nie żebym się rozbierał tylko przed wzięciem prysznica i ubierał od razu po nim;).

     

Dodaj komentarz

 
Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

